Första gärde spåret…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Matte tycker jag är spårkungen själv så hon slog till med ett appel liknade med vinklar och allt! Gick som på räls och jag hyllades och ärades av gotta & bollek! Matte berätta också vi hade sällskap av fältharen också men va så upptagen av mitt så den missade jag…Synd annars hade vi kunnat leka lite 😉

Vad dagen mer har bjudit på, promenad vila vila vila promenad & lite lydnad, vila vila…Tanten har legat på rygg nästan så gott som hele dagen…Slöhög!!! Får hoppas hon samlat ny energi inför morgondagen…Fast ska jag erkänna har jag vart lite trött jag med så det har vart ganska mysigt…

Men nu så, nu är timmen slagen och vi ska sova igen 😉

Natti natti på er // Fernando

Om djurprat

Hej! Vill du komma ditt djur närmare..Titta in på Djurögats hemsida..en hemsida om Djurkommunikation på djurens vilkor
Detta inlägg publicerades i Fernandos blogg och märktes , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar